Moje ostatnie wpisy

  • Witajcie ;)  :: Witajcie,  Straszne pustki się tu zrobiły :v Ferie się skończyły... niestety po 6 tyg do sq

    20 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;&nbsp;&<br />nbsp;&nbsp;&nbsp;<br />&nbsp;&nbsp;&<br />nbsp;&nbsp;&nbsp;

    29 miesięcy temu

  •   :: Cześć. Przepraszam Was ale nie będę nic nie dodawał przez jakiś czas. Nie mam ochoty, mam od tygodni

    35 miesięcy temu

  • aa Bicki mamy Taaakieeee !   :: Sieemaneeczkoo ! Urodzinki, Urodzinki..&nbsp; Leże sobie na l&oacute;żku a tu głysze Golfa..

    35 miesięcy temu

  • Bubububu !   :: Sieemaneeczkoo ! Jak tam u Was? U mnie jak zwykle.. Zero postep&oacute;w.. Jest totalna lipa nie

    35 miesięcy temu

  •   :: Siemaneczko ;d&nbsp; Nie było mnie już dosyć chwilkę .... nie mam czasu&nbsp; cały czas soć

    36 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Dzień jak co dzień '' podobno ''

Witajcieee ! Dziś zaczynałem dzień jak  każdy.. Autobus o 05:50 najs.. pojechałem do sql na lekcje miały się zaczynać o 7.10 a tu nagle nie ma nauczycielki.. sam jestem -,- Nie było mnie dzień wcześniej i nie widziałem że nie ma lekcji. No to chuj poszedłem do sklepiku zamówiłem pizze usiadłem z kolega na ławce i mój dzień się zaczął... Obok nogi położyłem telefon komórkowy   poszedłem na góre ( byłem pewny że mam telefon ) Na Fizyce szukam, szukam, szukam i ni chuja nie ma. Od razu wybiegłem nie mówią nauczycielowi co jest na dół szukać i nie ma.. przyszedłem poprosiłem kolege o telefon aby zadzwonił a tu '' Heyah, nagraj wiadomość'' to się wkurwiłem. Poszedłem do Dyrektora.. wysłali mnie do Pani Dyrektor.. Kazała poczekać na nastepnej lekcji nadała komunikat i nic... poszedłem do niej pytam czy jest a Ona że nie ma.. To chuj mysle po telefonie. Po szkole pojechałem oczywiście na Policje.. '' Ile masz lat? - 16. - Przyjdz z Tata'' Myśle sobie Najs kurwa. Mam 16 lat i nie moge sobie sam sprawy załatwić? Zajebiste mamy prawo. No ale chuj jutro Papiery telefonu trzeba dać na Policje i czekać.. zobaczymy co to będzie. Nie dodaje żadnego zdjęcia bo nie mam. Nawet nie mam czym zrobić Kurva.. Jestem wkurwiony no ale co zrobić przecież telefon to nic takiego niby.. Szkoda, bo wydałem na niego w chuj Floty.. ale życie jak to mama mówi. Myślę że jakieś ślady będą.. Monitoring sprawidziłem i nic =.= ide spać.. eloszka, Miłego wieczoru życzę Trzymjacie się Cieplutko ! :)

Link do wpisu:

Komentarze

rosyjskaruletka
36 miesięcy temu

ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo

rosyjskaruletka: ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo

odpowiedz

patryk
36 miesięcy temu

rosyjskaruletka:
ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo


Jeszcze się trzymam xd
ale się powoli puszczam ;d Humor dopisuje pomimo skradzionego telefonu xd może jutro jade Galaxy oglądać, trzeba coś kupić chyba nie ? fotkoblog spragniony zdjęć przecież haha ;d

patryk: rosyjskaruletka: ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo Jeszcze się trzymam xd ale się powoli puszczam ;d Humor dopisuje pomimo skradzionego telefonu xd może jutro jade Galaxy oglądać, trzeba coś kupić chyba nie ? fotkoblog spragniony zdjęć przecież haha ;d

odpowiedz

rosyjskaruletka
36 miesięcy temu

patryk:
rosyjskaruletka:
ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo

Jeszcze się trzymam xd
ale się powoli puszczam ;d Humor dopisuje pomimo skradzionego telefonu xd może jutro jade Galaxy oglądać, trzeba coś kupić chyba nie ? fotkoblog spragniony zdjęć przecież haha ;d


co Ty Patryk, nie puszczaj się :D no oczywiście, jedź :> i trzymaj dobry humor mocno, żeby nie opuścił :>

rosyjskaruletka: patryk: rosyjskaruletka: ooo chujnia niezła ;/ 3m sie mordo Jeszcze się trzymam xd ale się powoli puszczam ;d Humor dopisuje pomimo skradzionego telefonu xd może jutro jade Galaxy oglądać, trzeba coś kupić chyba nie ? fotkoblog spragniony zdjęć przecież haha ;d co Ty Patryk, nie puszczaj się :D no oczywiście, jedź :> i trzymaj dobry humor mocno, żeby nie opuścił :>

odpowiedz

patryk
36 miesięcy temu

haha Puściłem się i spadłem ;D o ale nic ;d Może będzie dobry humor ;d ( Czemu takie dziewczyny jak Ty nie mieszkają w Rzeszowie ;c )

patryk: haha Puściłem się i spadłem ;D o ale nic ;d Może będzie dobry humor ;d ( Czemu takie dziewczyny jak Ty nie mieszkają w Rzeszowie ;c )

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

Dzień jak co dzień '' podobno ''  :: Witajcieee ! Dziś zaczynałem dzień jak &nbsp;każdy.. Autobus o 05:50 najs.. pojechałem do s

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

Ponad życie.

"Ludzie zawsze dojrzą to, co ich wogóle nie powinno obchodzi... "

gleam of hope?

Zapłakane.

Pod osłoną nocy wszystko wydaje się być inne. Ludzie patrzą na siebie w niezwykły sposób. Uczucia się wzmacniają. Serce zaczyna bić zupełnie odmiennym rytmem - rytmem miłości.

Walcz o swoje :)

Pozostałe (18)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili